2008. november 18., kedd

Nieuport 17 - Eduard 1:72 / I.rész

Tóth Zoli (Z63) barátom néhány héttel ezelőtt, kezembe nyomta e kis készletet. Nagyon megörültem neki. Örömöm csak nőtt miután áttanulmányoztam a készletet és megállapíthattam, hogy 1:48 testvérénél ez sokkalta szebb és pontosabb kidolgozottságú. Csak minimális feljavítást igényel e kit. 
A kabinba elhelyeztem egy kilóméterórát melyet öntőkeretből esztergáltam és a merevítő huzalokat húzottszálból. Az ülés háttámlájából hiányoztak a furatok, ezeket kifúrtam, majd vékony ólomfóliából elkészítettem a bekötő hevedereket.



Az előkészítés után lealapoztam a kabinbelsőt Tamiya XF-59, fehér és egy pár cseppnyi sárga módosított árnyalatával. Erre vittem fel művészolaj Természetes Umbra és Világos Okker keverékét. Majd ecsettel csíkokban vissza szedtem. Száradás után a fémrészeket Gunze RLM02-vel megfestettem. Végül lakkoztam és egy estés száradás után fekete művészolaj és egy cseppnyi Humbrol lakk hígított keverékével befolyattam. Miután megszáradt a felület, mattítottam.



Amíg a kabin száradt, néhány alkatrészt előkészítettem és Gunze színek kevert változataival lealapoztam.

Krisztián

Nincsenek megjegyzések: