2010. március 19., péntek

I.A.R. - 80M, Parc Models/A-model 1:72. I.rész

Újabb delikvens a kórboncnok kés alatt. :)
Az elmúlt napokban úgy éreztem, hogy illik olyan makettel is foglalkoznom amihez más hozzá sem nyúlna.
Mindenesetre nem olyan vészes mint első ránézésre tűnik. Itt egy ki s dobozbontás: http://www.internetmodeler.com/artman/publish/flaviation/Amodel-1-72-IAR-80A_printer.php
A makett több mint izgalmas ... talán inkább a több mint érdekes kategóriába tartozik. ;)

Akkor a fő hibák:
-rossz forgásirányú légcsavar
-keskeny kabintető

A makett illeszkedése nem a legjobb, ezért üveglapra helyezett 800-as csiszolópapíron csiszoltam össze az érintkező felületeket.
A felületen elég sokk sérülés található. Miután újra karcoltam a panelvonalakat átcsiszoltam az egész felületet. Végül rádlizóval felszegecseltem.
A kipufogókat kilágyított szelepszárból készítettem el.



Letisztítottam a jobb törzs belsejét, majd különböző keresztmetszetű húzott szálakból és sztirollapból elkészítettem az új belsőszerkezetet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom