2009. február 23., hétfő

Lim-lomok

Néha szükségét érzem, hogy valami kis aprósággal csak úgy öröm makettezem, illetve ezeken próbáljak ki új dolgokat. Ilyenek ezek a tárgyak is. 



A Maximról már korábban írtam. Itt olvashatod.



Egyszer valaki említette, hogy a gunzét szappanos vízzel le lehet mosni.
És igaza volt.
1. Az Academy korai német marmonkannáját vettem alanynak.
2. Lealapoztam míniumra, melyhez a Testors 1785E festékét használtam.
3. Megfújtam Gunze field grey-el.
4. Egy erős sörtéjű ecset és szappan segítségével lemostam az élekről és a kopásnak kitett részekről a szürkét.
5. Ujjbeggyel grafit port kentem az élekre és az erősen fogdosott részekre. Agama alumíniumot száraz ecseteltem fel az igénybevételnek kitett részekre, majd grafitporral tompítottam a fényén.
6. Művészolaj feketével befolyattam a mélyedéseket.

Krisztián

Nincsenek megjegyzések: