2008. szeptember 24., szerda

- Nincsen váró vonat, csak váró utas - M 1910/30 Maxim gépfegyver / III. rész

Egy két helyen még kopásokat helyeztem el. Majd művészolaj zöld fehér és okker keverékével kiemeltem a kopásokat.
Egy napi száradás után Humbrol polírozható gun metállal festettem a fémrészeket. Majd polírozás után Agama polírozható alumíniummal át száraz ecseteltem az éleket. Egy-két helyen égetett szienna és okker felhígított keverékével befolyattam ezzel imitálva a vakrozsdát.
Végezetül jó két napi száradás után pasztellpor hígított keverékével befolyattam a földhöz közelebb eső részeket. Majd a száradást követően száraz pasztellporral átecseteltem a kezelt területet. Ott ahol soknak éreztem, fülpiszkáló pálcikával visszaszedtem.













1 megjegyzés:

Andreas írta...

very beautyful maxim mg.Bad that i can't read hungarian.I have the same one from Dragon Gen2.Now I have an inspiration how I could render mine.


best regards,
Andreas