2008. szeptember 9., kedd

Willys Jeep, Tamiya 1:35 / IV.rész

Megfestettem az ülések huzatát és a ponyvát Maimeri Polycolor akril festékekkel. A drótvágót és a kannát világosabb színűre festettem. A kerekeket feketére festettem, majd egy kevés lilás-szürkés pasztellporral poroltam. Felhelyeztem egy vontató láncot is az elejére, melyet először feketére festettem, majd grafit porral poroltam.



Belehelyeztem a figurát , majd pillanatragasztóval rögzítettem.






A gépfegyvert ugyan úgy festettem mint a láncot, csak itt még egy kevés Agama alumíniumot vittem fel fülpiszkálóval.



A lapát feje az előbb leírt módszerrel készült csak itt még egy kevés művészolaj szienna került rozsda gyanánt. A nyél Maimeri akril világos okker, majd művészolaj szienna és fekete különböző keverékeivel átmostam.



A műszereket Maimeri akril feketével és fehérrel festettem, majd fényes lakkal feltöltöttem.



Folyt. köv. ...

Nincsenek megjegyzések: